Více o knížce

Knížka přináší praktická doporučení malým a středním firmám pro jejich spolupráci s dodavateli komunikačních a grafických služeb. Pokud je pravda, že každý zákazník dostane takovou práci, jakou si zaslouží, pak se knížka snaží poradit, jak si zasloužit tu nejlepší.

Knížka se úzkostlivě snaží o objektivní pohled na problematiku spolupráce mezi zadavatelem a designérem. Přes veškerou snahu o objektivitu je knížka ovlivněna tím, že ji napsali praktikující designéři.

Autorský kolektiv:
Tomáš Kostkan, Jitka Slavíčková, Jindra Vejvodová

Kapitoly a témata knížky:

Jak najít studio, vhodné přesně pro vás?

  • Jaké služby potřebujete?

    Co můžete chtít, kruh vizuální komunikace, specialisti versus full-service, třetí cesta, jednorázová versus dlouhodobá spolupráce.

  • Jakou úroveň služby hledáte?

    Tři základní úrovně: Détépáci, designéři, tvůrci konceptu a obsahu. Co pro vás která může udělat a co to znamená pro vás.

  • Zmapujte si trh a vyberte kandidáty.

    Jak hledat studio, jak zúžit výběr, podle čeho posuzovat.

Jak si z vybraných firem zvolit tu nejlepší?

  • Uspořádání „chrtích dostihů“ (alias „výběrko“).

    Klady a zápory klasických výběrových řízení. K čemu jsou vhodná a jaká s sebou pro vás nesou rizika.

  • Nalezení šampiona.

    Jak udělat inteligentní výběrové řízení.

Jak nejlépe spolupracovat se svým studiem?

  • Ujasněte si svůj cíl.

    Jak vědět, co chci. Jaké otázky si musím položit a odpovědět na ně.

  • Respektujte se navzájem.

    Jak respektovat studio, do čeho byste jako klienti neměli mluvit a na čem byste měli naopak trvat.

  • Komunikujte se svým studiem.

    O spojení vašich odborností, o dialogu, o neustálém upřesňování.

  • Postupujte konzistentně.

    Jak vypadá konzistentní postup, jaké jsou vhodné etapy.

  • Posuzujte práci studia fundovaně.

    Proč nestačí líbí/nelíbí. Kdo by měl u vás posuzovat posuzovat dílo.

  • Dávejte motivující připomínky.

    Jak řešit nespokojenost tak, aby studio přineslo lepší práci.

Jak být spokojený s cenami?

  • Pochopte problém cenotvorby.

    Kde je problém a jak se mu dá čelit?

  • Jak posuzovat ceny?

    Další témata cenotvorby a co všechno se do cen promítá.

  • Jak dojít k oboustranně výhodné ceně?

    Dva kroky k oboustraně výhodné ceně a modelová situace.

  • Jak vyjednávat a kde ušetřit?

    Kde se nejvíce plýtvá, kde je možné snížit náklady a jak jednat o ceně.

Doplňující údaje:

Formát 210x210mm, 60 stran + obálka, druhé vydání